Vessels fleet

FLEET MANAGED SINCE 1992


Name Build / Type DWT
1. Janbaz 1978 GCS 14,800 DWT
2. Janbaz I 1978 GCS 14,976 DWT
3. Janbaz III 1974 GCS 14,001 DWT
4. Daylam 1971 GCS 15,200 DWT
5. Larak 1979 GCS 15,844 DWT
6. Bellatrix 1981 GCS 15,000 DWT
7. Magnus Challenger 1978 BC 20,767 DWT
8. Magnus Sincerity 1977 BC 15,549 DWT
9. Henry Navigator 1979 GCS 14,787 DWT
10. Zenith 1974 GCS 15,000 DWT
11. Amity Union 1979 BC 14,600 DWT
12. Panda Faget 1973 GCS 15,000 DWT
13. Trident 1975 BC 20,000 DWT
14. Bright Dawn 1974 GCS 14,000 DWT
15. Procyon 1979 BC 14,500 DWT
16. Darya 1975 BC 55,009 DWT
17. Magnus Spirit 1974 BC 54,492 DWT
18. Sea Chance 1973 oC. 24,820 DWT
19. Konarak 1973 GCS 14,800 DWT
20. Bosco Polar 1983 RFR 193,114 Cu. Ft
21. Bosco Artic 1982 RFR 53,160 Cu. Ft.
22. Bosco Polar II 1984 RFR 183,826 Cu. Ft
23. Olympic Frost 1972 RFR 188,286 Cu. Ft.  
24. Reefer Olympus 1983 RFR 110,273 Cu. Ft.
25. Hector 1978 RFR 226,647 Cu. Ft.
26. Reefer Snow 1982 RFR 153,774 Cu. Ft
27. Cool Lady 1984 RFR 264,952 Cu. Ft.  
28. Bosco Reefer 1983 RFR 112,000 Cu. Ft.  
29. Ocean Breeze 1980 RFR 300,000 Cu. Ft.  
30. Namibia Reefer 1979 RFR 76,000   Cu.Ft.
31. Symi Island 1984 RFR 265,000 Cu.Ft.
32. North Wind 1983 RFR 265,000 Cu.Ft.
33. Ocean Wind 1984 RFR 236,000 Cu. Ft
34. Nautic 1983 RFR 265,000 Cu. Ft
35. Chem Pioneer 1984 CHEM 4,324 DWT
36. Chem Runner 1978 CHEM 5,098 DWT
37. Saturn 1984 CHEM 6,164 DWT
38. Chem Trader 1978 CHEM 5,684 DWT
39. Chem Pride 1980 CHEM 8,061 DWT
40. Patagonian Pride 1975 RER 481,015 Cu. Ft
41. Rio Negro Valley 1976 RFR 482,511 Cu. Ft
42. Carol N 1977 RFR 456,856 Cu. Ft
43. Sun Reefer 1982 RFR 153,774 Cu. Ft
44. Cool Alex 1983 RFR 304,000 Cu. Ft
45. Cool Graig 1982 RER 228,000 Cu. Ft
46. Ocean Spirit 1984 RFR 185,000 Cu. Ft
47. Zara 1977 GCS 15,100 DWT
48. Bass 1976 BC 15,268 DWT
49. Sunflower I 1978 GCS 14,600 DWT
50. Ferzana H 1977 GCS 14,600 DWT
51. Theonic 1974 BC 16,700 DWT
52. Tina V 1975 BC 55,000 DWT
53. Ocean Hope 1989 CONT. 28,238 Cu. Ft
54. Bora ex Baron 2000 TANKER 78701 DWT
55. Nordanvind 2001 TANKER 38701 DWT
56. Chinook 2001 TANKER 78701 DWT
57. Santa Anna 2002 TANKER 78701 DWT
58. Harting 1991 TANKER 29,998 DWT
59. Horsham 1992 TANKER 29,900 DWT
60. Henfield 1991 TANKER 29,999 DWT
61. Hastings 1990 TANKER 29,998DWT
62. High Land 1992 TANKER 41,502 DWT
63. High Rider 1991 TANKER 41,450 DWT
64. Fortius 2004 TANKER 73,400 DWT
65. Altius 2004 TANKER 73,400 DWT
66. CMA CGM Makassar 1990 CONT. 44.044 DWT
67. CMA CGM Siene 1990 CONT. 43.940 DWT
68. Energy 1 1989 CONT. 40.290 DWT
69. CMA CGM Force 1989 CONT. 40.290 DWT
70. Optimus 1985 LPG/C 7,734 DWT
71. Arius 2004 TANKER 83.970 DWT
72. Spicagas 1980 LPG/C 2,950 DWT
73. Oriongas 1983 LPG/C 10,310 DWT
74. Philippine 1995 LPG/C 3,520 DWT
75. Castorgas 1982 LPG/C 6.920 DWT
76. Venusgas 1982 LPG/C 6.200 DWT
77. Frendshipgas 1981 LPG/C 5.986 DWT
78. Feggites 1988 GBC 68.774DWT
79. Alex P 1994 BC 85.407DWT
80. Gas Coral 1990 LPG/C 12.222 DWT
81. Sapphire I 1992 LPG/C 12.222 DWT
82. Pangaion 1982 LPG/C 11.772DWT
83. Liberty N 1982 LPG/C 11.220DWT
84. Navarino 1989 LPG/C 12.326DWT

Η ιστορία της εταιρείας


Ένα από τα πιο ενθουσιώδη άτομα της Ελληνικής ναυτιλιακής κοινότητας που συμμετείχε ενεργά και ενεργώντας ως ιδρυτής πολυάριθμων τοπικών και ξένων νηολογημένων επιχειρήσεων και έργων μέχρι σήμερα είναι ο Καπ. Γαβριήλ Πετρίδης. ‘Έχει υπηρετήσει επί 3 χρόνια ως Αξιωματικός του Ελληνικού Ναυτικού και έχει αφιερώσει πάνω από 18 χρόνια ως αξιωματικός και πλοίαρχος σε διαφορετικούς τύπους πλοίων, όπως δεξαμενόπλοια, φορτηγά πλοία μεταφοράς φορτίου χύδην, πολλαπλών χρήσεων, εμπορευματοκιβώτιων και φορτηγά.

Μετά την αποχώρησή του, από το 1986, κατείχε ανώτερη διευθυντική θέση ως Διευθυντής της World Carriers Corporation, μιας ναυτιλιακής εταιρείας που έδρευε στο Λονδίνο, η οποία κατείχε και διαχειριζόταν ένα στόλο 20 VLCC και πλοίων μεταφορών προϊόντων.

Στο Λονδίνο το 1991 σε συνεργασία με τον κ. Mons Bolin, ο Captain G. Petridis ίδρυσε την Seabon Holdings Corp., η οποία ενήργησε ως διαχειρίστρια εταιρεία πλοίων. Στόχος τους ήταν να αποκτήσουν συμβάσεις προμήθειας παγκοσμίως σε ολόκληρο τον τομέα ξηρού φορτίου, μεταφέροντας προϊόντα όπως η ζάχαρη, το ρύζι, διάφοροι κόκκοι, τα λιπάσματα και τα φυτικά έλαια.

Μέσα στο πρώτο έτος λειτουργίας, η εταιρεία ναύλωσε περίπου 80 σκάφη για να εξυπηρετήσουν τις υπάρχουσες συμβάσεις της . Μέσα στο ίδιο έτος της σύστασης της εταιρείας, το πρώτο πλοίο ξηρού φορτίου είχε αποκτηθεί και προστεθεί στις εμπορικές δραστηριότητες της. Μέσα σε 2 χρόνια η εταιρεία είχε αποκτήσει 10 φορτηγά πλοία μεταφοράς φορτίου χύδην.

Το 1992, η διαχείριση των πλοίων της εταιρείας μεταφέρθηκε στην Αθήνα, αφήνοντας το γραφείο του Λονδίνου να επικεντρωθεί κυρίως σε όλα τα εμπορικά και ναυτιλιακά θέματα. Οι επιχειρηματικές δραστηριότητες αυξήθηκαν σε ετήσια βάση, οι μεταφορές διαφόρων προϊόντων πολλαπλασιάστηκαν.

Το 1994, η εταιρεία εισχωρεί ενεργά στην αγορά των ψυγείων, με αποτέλεσμα να σημειωθεί μεγάλη επιτυχία με τη μεταφορά νωπών προϊόντων από τη Νότια Αμερική στη Ρωσία (τα εσπεριδοειδή, που είναι οι προμηθευτές του 40% των εισαγωγών της Ρωσικής αγοράς), με αποτέλεσμα η εταιρεία να ναυλώνει περίπου 150 σκάφη. Το 1995, αγοράστηκαν 2 ψυγεία πλοία για να βοηθήσουν τις συμβάσεις εξυπηρέτησης, ενώ ακολούθησαν και άλλα 8.

Αντιπροσωπευτικά γραφεία ιδρύθηκαν διεθνώς (Μπουένος Άιρες, Πειραιάς, Οδησσός, Τεχεράνη) για να υποστηρίξουν και να καλύψουν τις αυξανόμενες ανάγκες της εταιρείας.

Το 1997, πραγματοποιείται η πρώτη διαφοροποίηση του χαρτοφυλακίου της εταιρείας με διάφορες επενδύσεις συμπεριλαμβανομένης της απόκτησης 5 δεξαμενόπλοιων. Από το 1991 δημιουργήθηκε και αποκτήθηκε σειρά διεθνών ναυτιλιακών οντοτήτων, μεταξύ των οποίων:

Στην Αθήνα, η Magnus Carriers Corp., το 1997, ως διαχειρίστρια εταιρεία των πλοίων του στόλου της εταιρείας αλλά και ως οντότητα διαχείρισης πλοίων τρίτου μέρους. Έλαβε ένα στόλο διαφορετικών τύπων πλοίων, συμπεριλαμβανομένων δεξαμενόπλοιων (ακατέργαστο / προϊόν / χημικό), ψυγείων , πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, χύδην φορτίων και LPG.

Οι μεταφορείς της Magnus έλαβαν τα προβληματικά σκάφη που ανήκαν σε τρίτους ιδιοκτήτες και τα έφεραν απευθείας σε διεθνείς τράπεζες και ιδιωτικά χρηματοπιστωτικά ιδρύματα. Ο στόχος της Magnus Carriers ήταν να τα μετατρέψει σε αποδοτικά περιουσιακά στοιχεία.

Το 2005, δημιουργήθηκε μια νορβηγική δομή με 2 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, τα οποία συγκεντρώνουν στους επενδυτές επιτυχημένη απόδοση 40% για περίοδο 6 μηνών. Λίγο μετά από αυτό το εξαιρετικά κερδοφόρο επιχειρηματικό εγχείρημα, παράλληλα με την καθοδήγηση και βοήθεια από πολύτιμους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς δημιουργήθηκε ένας ιδιωτικός στόλος που αποτέλεσε τη βάση μιας δημόσιας εγγραφής στο χρηματιστήριο των ΗΠΑ.

Έχοντας αυξήσει ριζικά την εμπορική αξία του στόλου με την ύπαρξη μακροπρόθεσμων συμβάσεων εργασίας, εκδόθηκαν μετοχές οι οποίες στη συνέχεια προσφέρθηκαν σε δυνητικούς (διεθνείς) επενδυτές που είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον. Αυτό ήταν το ντεμπούτο της Aries Maritime Transport Ltd που ξεκίνησε στις 3 Ιουνίου 2005 στο Χρηματιστήριο NASDAQ, με δημόσια εγγραφή 13.640.000 κοινών μετοχών.

Οι ιδρυτές της εταιρείας διατήρησαν το 52% της εισηγμένης η οποία κατείχε και διαχειριζόταν 12 σκάφη με προγενέστερο διαχειριστή αυτών την εταιρεία Magnus Cariers Corporation.

Στη συνέχεια το 2009 η εταιρεία πωλήθηκε και συνέχισε την πορεία της στο χρηματιστήριο των ΗΠΑ ως Newlead Holdings.

Μετά από εμπεριστατωμένη έρευνα αγοράς και εντοπισμό της τάσης της αγοράς για αυξανόμενη ζήτηση για LPG πλοία , οι ιδρυτές αποφάσισαν να διαφοροποιήσουν τις πηγές εσόδων αγοράζοντας το δεύτερο μεγαλύτερο τερματικό υγραερίου στην Ευρώπη που ανήκε στην Industria Petroliera Maritima (IPEM) που βρισκόταν στο Brindisi στην Νοτιοανατολική Ιταλία ,συνολικής χωρητικότητας 29,600 cbm, και το μόνο στην Ιταλία που μπορούσε να δεχτεί μεγάλες ποσότητες υγραερίου από τις χώρες της Αραβικής Χερσονήσου.

Το 2005 το συγκεκριμένο τερματικό υγραερίου καλύπτει ένα σημαντικό ποσοστό της ιταλικής αγοράς σε υγραέριο μεγαλύτερων των 297,000 τόνων.

Μετά από αυτή τη μεγάλη επένδυση, στη συνέχεια αγοράστηκαν 5 πλοία μεταφοράς υγραερίου δημιουργώντας ένα στόλο υπό την ομπρέλα της Glory Shipmanagement Inc.

Το 2007, μια νέα επιτυχημένη εξαγορά πραγματοποιήθηκε στη Νορβηγία. Η εξαγορά αυτή αφορούσε την εταιρεία Ugelstad Rederi A / S που ιδρύθηκε το 1929 από τον κ.Samuel Ugelstad Rederi στο Aalesund με ενεργή ιστορία άνω των 80 ετών, η οποία χρονολογείται από το 1929. Μέχρι το 1975 , η Εταιρεία εκμεταλλευόταν κυρίως δεξαμενόπλοια, ωστόσο λόγω της ανόδου των τιμών του πετρελαίου που οδήγησε στην ενεργειακή εξερεύνηση της θάλασσας υπήρξε μια ριζική αλλαγή στη στρατηγική κατεύθυνση της εταιρείας, επενδύοντας κυρίως σε ειδικού σκοπού πλοία. Η απόκτηση της συγκεκριμένης εταιρείας είναι γεγονός συμπεριλαμβανομένων και των 6 υπερσύγχρονων ειδικών πλοίων που λειτουργούσαν στη Βόρεια Θάλασσα και στη Δυτική Αφρική. Τα πλοία ήταν όλα ναυλωμένα σε μακροχρόνια απασχόληση στους διεθνείς κολοσσούς του ενεργειακού εμπορίου. Η εταιρεία μετονομάστηκε Aries Offshore Services A / S.

Από το 1991, δημιουργήθηκε μια σειρά κοινοπραξιών. σε συνεργασία με ιδιωτικούς και δημόσιους οργανισμούς σε χώρες όπως η Ελλάδα, η Ινδία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και το Βιετνάμ. Επιπλέον, έχουν δημιουργηθεί πολλές αξιόπιστες τεχνικές και εμπορικές εταιρείες διαχείρισης πλοίων, τόσο στην Αθήνα όσο και στο Ντουμπάι, προκειμένου να εκπληρώσουν τις ειδικές ανάγκες τόσο χερσαίες όσο και υπεράκτιες, αντίστοιχα.